Inavel!

Jag har bott i Stockholm i 40 år och flyttat lite utanför Stockholm till en så kallad småstad för ca 3år sedan! Men jag måste säga att jag tycker folk är fula och konstiga i denna stad gemfört med Stockholm! jag menar inte att jag och mina barn är så snygga men jag tycker verkligen att dom ser ut att vara inavlade!!! (var kanske jätte styggt att säga så?) Folk säger ju att det inte finns fula människor? men jo det tycker jag eller i alla fall mindre vackra!
Min mamma kommer i från Norge en stad långt upp i Norge Narvik och hon sa alltid att människorna där var inavlade pga kusiner mm fick barn ihop!
I denna stad så finns det jätte mycket barn som är skillmässobarn och det är ju tråkigt !men när man får höra att bästa kompisen till en utav mina döttrar har fått en styvpappa som är den dotterns bästa kompis då undrar man! Om man skall hitta en ny varför måste man bli i hop med någon som exempel bor granne eller kompisarnas mammor och pappor???
Jag har faktiskt hör många sådana släktskap! Nä sök dig till någon annan stad i fall du vill träffa någon!



image292

Ja det var i alla fall en fundering! vad vet jag???

Kommentarer
Postat av: ME&MY

den där bilden var ju gräslig,
kommer att få mardrömmar inatt =(
*hjälp mig*

2008-03-07 @ 21:45:50
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0