Knäpp!

Jag måste ju vara den knäppaste i hela världen!!! jag skulle gå till min pyskolog och hade en tid kl 10.00,var trött och jätte ont i ryggen och ändå var duktig att knalla ner dit, och när jag kommer dit så säger tanten i kassan att när ska du vara här?? jag har en tid kl 10.00! nä du har en tid kl 15.00! nä det står på min mobil att jag skall vara här kl 10.00! står det verkligen 10.00 frågade hon i kassan! ja och då tar jag upp min mobil och vad står det där jo kl 15.00, och ändå har jag tittat på mobilen om datum och tid två gånger i dag!!!!! pundig i huvudet eller???????

Och detta är inget ovanligt jag gör på det här viset på samtal i skolan, läkartider.,banktider,mm och det är fruktansvärt när huvudet inte funkar som det skall! Men jag har blivit bättre men det är ett tag kvar tyvärr innan jag funkar normalt!

tyvärr en effekt efter jag gick in i väggen som det så tjusigt heter!!!!!!!

image294

Kommentarer
Postat av: Angelica

& jag älskar dig massor!=)

2008-03-07 @ 18:05:57
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0