Lycka

Jag kan bli så otroligt lycklig och glad när man möter på några djur i skogen, vi bor precis vid skogen och när jag i dag var ute med mina tuvor (hundarna) hade vi varit ute ett tag så sprang det först en hare förbi oss, den haren bor någon stans i närheten för den brukar jag möta på kvällarna! sen stannade hundarna och tittade in mot skogen och då stod det två helt underbara råddjur helt stilla och tittade på oss ända tills våran granne en pigg och hurtig dam som kom med sina stavar och då sprang dom ljudlöst iväg.
Sen sa min grannfru en sak som jag inte riktigt tänk på förut ! hon sa:det är en lycka att kunna bo som vi gör och att det är inte många som har det så bra som vi! Och då kände jag en smula lycka för att ha den förmånen att kunna se olika djur på så nära håll och inga som helst bilar i närheten, det är lycka för mig och mina hundar!

image325


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0