Pust

Amanda och jag har tokat oss i dag med att måla om hennes rum! hennes rum är det enda som inte gjordes i ordning när vi flyttade in här för att rummet  var ganska ok eller ganska ny gjort men jag har alldrig gillat det!
så imorse eller på dagen väckte jag Amanda och sa att nu börjar vi måla och vi började med att spakla och sen på med färgen.

Thomas fick dån dimpen (han är målare) men jag är sån att jag orkar inte vänta! vänta på vad då? allt tar så lång tid tycker jag och jag gillar när man gör saker som man vill på en gång!
i alla fall så fick vi lite hjälp så det blev snyggt och tänk att hon fick ett fint rum på bara några timmar och hon blev jätte nöjd!
                                                              Så här såg det ut innan!

image412


image413

Vi orkade inte flytta ut något!

image414

image415

Och denna färg målade vi rummet i!

image416

Visst är färgen snygg?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blev ju skitsnyggt. Tänk vad lite färg kan göra skillnad. Föstår att tjejen är glad. Det skulle jag med ha blivit. :)

2008-03-29 @ 06:48:44
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Helena

Du är så välkommen in till mig när du vill.
Härlig färg, den blir man glad av. Se mycket frächare ut nu.
Kram.

2008-03-29 @ 09:27:21
URL: http://solgudinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0