Spöktimmen

Jag som alla vet eller dom flesta är att jag älskar allt som handlar om spöken!  jag sitter här i vardagsrummet och tjejorna och pappan har lagt sig, alex sitter nere oss sig på nedervåningen och helt plötsligt börjar det att poppa jätte mycket musik men jag brydde mig inte så mycket utan bara snuddade en tanke på att vad högt Alex spelar!
Men sen har det gått 45 minuter och jag ringer ner till honom för att han skall skruva ner! nej mamma jag spelar ingen musik men vem är i gillestugan? undrade Alex! nä ingen! hjälp jag kommer upp!!! han kommer upp och jag fick gå ner och stänga av ,varför den sätts på utan andledning det vet ingen utav oss! men jag önskar att det är det lilla spöket som är och hälsar på.

vem vet?
image243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0