Bjudna

I Söndags så blev vi bjudna på en otroligt god middag på en Halv Grek plusTurk  det är Angelicas pryo plats som hon skall vara på i ca 2månader, hon trivs kanon bra och är otroligt trevligt där,dom vill ha henne där efter hon tagit examen men hon har inte bestämt sig vad hon skall göra sen!

I alla fall så ligger restaurangen på Östermalm så hon har en bit att åka varje dag.
Ialla fall så bjöd dom på en massa goda rätter så vi var så mätta att Thomas kännde sig mätt även på morgonen dagen efter.

Kul att hon hade sådan tur att hamna just där,

image569

image570

Allt som allt fick vi in 8 st olika rätter och en gudomligt god efterrätt!

Kommentarer
Postat av: synne

Hej vännen.
Du och jag är nog ganska lika. Jag tror ALLA människor om gott. Är väldigt naiv. Går på den ena smällen efter den andra. Men lär jag mig nått?
Inte ett jävla dugg!!!!
Förstår att du känner dig lurad och frustrerad när folk man tror gott om, lurar en gång på gång.
Men snälla vän, ge inte upp tron på folk. Plötsligt så möter du en person som är en ärlig och rak människa. Som bara vill dig väl...
De finns, jag vet. Har mött en del sådana nu.
Dom är jag rädd om.
Ta vara på dig vännen. Gla i dä.
Kram Synne :D

2008-05-13 @ 04:24:02
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0