Klippning

Idag har jag på eftermiddagen klippt lilla Freja och hon har så mycket hår så det tar ett par timmar att klippa henne,men hon blev så varm att hon bara flämtade,men jag känner att det är tur att Athena inte har en sådan päls som måste klippas hon är korthårig.
Där vi bodde förut lämmnade jag alltid in Freja till en tjej som klippte och hon var ganska billig men här är dom hutlöst dyra så jag köpte en klippmaskin och bra klippsaxar och började klippa henne själv.






Ja man ser kanske inte men det är mycket klippt!

Kommentarer
Postat av: synne

Så skönt att slippa päls mitt i sommarvärmen.

fin blev hon med :D

2008-05-31 @ 08:02:55
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0