Fula människor?

Jag vet många bloggare som går in på sidan ugly people.com och tittar på människor som dom anser är fula!
När jag tittar på den sidan eller om man googlar på fula människor så kommer det upp en massa foton på som jag tror en massa med ett handikapp, visst är det människor som kanske är mindre söta men som säkert har någon som tycker att dom är fina!

Jag menar att jag tycker att det är fel att ta upp vissa bilder på killar och tjejor som säkert inte har det lätt och vi sitter och skrattar åt dom?

Det får bli Söndagens fundering!

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Angelica Norman

Håller med dig mamma.. det är faktiskt sant. Vad gör ni för något?=) Vad duktig pappa var att skriva en kommentar, du får också göra det. Älskar er

2008-11-03 @ 11:46:28
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Synne

Håller med dig. Man ska inte skratta på andras bekostnad.

Går inte in på dessa sidor. Av prinsip.

Hoppas det går framåt med köket.



Vet inte alls vad man ska göra åt tonårstjejer som bråka. Syrran och jag knölade nog en del med. Men inte varje dag.

Hoppas det löser sig snart.

Här är det fortfarande förkylt. Men på bättringsvägen.

Maken har börjat köra postbil igen. De ringde igår.

Han var till Oslo med bil och släp inatt. Nu sover han.

Så här går det som vanligt. Sakta frammåt hehe.

Ha det nu så gott hela familjen.

kramen på dig.

Synne.

2008-11-04 @ 09:46:01
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0