Hund kidnappad!!


"Hej!
Min hund blev stulen 28.04.08 från Husby-Kista. En väldigt liten chihuahua, 1,2 kg, tik, långhåring, vit med lite orange. Jag betalar dig lön på 15000 sek om du kan ge mig tillbaka min hund! Ring 0707233838
Snälla, om du har henne, ge mig min hund tillbaka!" /Amanda





Amandas hund blev stulen hemifrån när hon var i skolan! Någon kom in och tog henne tillsammans med ett rött koppel och en blå/vit matskål. Det skedde den 28 april i år och matte Amanda lider fortfarande.

Men visst är det hemsk? och vetskapen om var hon har tagit vägen?är hon såld eller är det kidnapparen som har behålligt henne? Kan förstå Amanda att hon är förtvivlad och jag lider med henne?

Hunden har chip och tatuering på mage med "AEZ1090". Hon lystrar till Shakira eller Kira.

Ser du det här och känner igen hunden, snälla agera! Amanda längtar efter sin hund!
Blogga gärna du också om detta och sprid bilden på Amandas hund, kanske kanske gör just du skillnaden!






Shakiras förtvivlade ägare nås också på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0