Snöflingor

Man kan säga vad man vill om vintern men idag så snöar det juvligt vackra snöflingor! Dom är extremt stora,men tyvär så blir det väll att dom försvinner inom några dagar eller kanske timmar?

I dag så var det faktiskt första gången jag fick en längtan att sätta upp ljusstakarna i fönstret!
Jag tycker ju inte julen är något speciell rolig! Man stressar så in i Norden för att köpa dessa klappar och så jäkla dyrt med fyrra barn!
Nu är det tur att jag har ganska stora barn och då behöver inte bli så invecklat med paketen!

Önskar er en skön Söndag för mig väntar en hög med tvätt!!!
Och sen skall vi göra gulasch soppa som är så extremt god och är ett hemma gjort recept av min bästa vän Sussie och det kan jag skriva ner senare!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

I förmiddags här där jag bor i Stockholm så dalade det ner en stund stora vackra snöflingor.

Men så fort de nådde marken så smälte de bort.

Fast nu ikväll är det nästan 2 minusgrader, så nu är nog vintern här.

Ha en bra fortsatt söndagskväll och dag imorgon.

Kram

2008-11-16 @ 21:48:43
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Tezz

Jag vill oxå ha snö! Faktiskt... är ingen vinterfantast men nu längtar jag efter snö så att det blir lite ljusare, men än syns inte skymten av någon snö här...

2008-11-16 @ 22:26:32
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0