Utredning

I dag har jag varit på¨Länshälsan för en arbetsutredning som försäkringskassan hade köpt ! Men tur att jag fick åka med Thomas dit och vi skulle inte vara där förrens kl 16.30.

Sen fick vi träffa en företagsläkaren som heter Vanja och var faktiskt en jätte trevlig kvinna,som verkligen lyssnade och tyckte att jag hade fått dåligt med hjälp med allt och det har jag faktiskt fått!

Så nu får jag åka dit den 18/11 och 26/11 för att träffa sjukgymnast och en ortoped så nu kommer det att hända lite saker hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: annette

Så bra Millan!



På tiden att det händer något, håller tummarna för att det föds något bra ur dessa besök!



Ha det allra bäst!



//annette

2008-11-10 @ 21:36:30
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Synne

Det var på tiden.

Du har gått länge nu utan att det hänt nått alls.

Håller tummarna stenhårt för att det ska bli bra nu.

Kramen synne.

2008-11-11 @ 06:46:22
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0