Lördag

Idag har jag och Thomas varit nere i centrum för att fika och Thomas skulle göra sig fin oss frisören! Sen har jag inte gjort så mycket mer,skall spara mig så att jag orkar gå Mickelsmäss i morgon för det kräver energi!

Men det är så otroligt roligt att gå på stora marknader för man kan nog hitta en massa fina saker!

Handlade lite saker på skönhetssalongen för hon har bra priser på Clarins och vi behövde en ansiktsvatten som är gudomlig.Men sen blev det lite mera som man inte behövde men inte kunde motstå!

Sen hade dom fått en ny foundation som var en mousse och när man satt på den så blev ansiktet jätte lent och den tog bort lite rynkor,Kanon det behövs verkligen! I korgen blev det nedstoppad en body lotion med silke som luktade helt otroligt gott!

Nu skall jag få Alida och hennes två kompisar i sängen,Alida har tyvärr fått skrattanfall och Malin och Madde bara sitter och kollar på henne och undrar vad hon har tagit?

Sovgott bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0