Fortsättning

Inne i stan var vi 3 gånger och jag kan lova att det är fruktansvärt jobbigt med  folk som drar i en och bilarna tutar konstant och en massa människor som tigger!

Och det är absolute inte roligt när man har tjejorna med sig för jag undrar om dessa egyptier verkligen har några tjejor för inne i stan så ser du inte EN enda tjej utan en massa killar som blir tokiga i mina flickor! PUST




Men här smakar det som vanligt!

Hotellet som vi bodde på är otroligt fint!



Alida sitter på internet



Pappa Thomas sitter ute i foajen och tar en drink!



Vårat rum! Titta inte så noga för det är stökigt!



Konstverk!



Titta på vilka fina taklampor?

Ok nu är vi på väg hem!







En härlig semester hade vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er i hela familjen Millan. Skönt att ni kommit hem ordentligt. Fast jag kan förstå om ni inte ville hem.

Härliga bilder du bjuder på. Längtar så efter att få komma till solen och värmen en tid. Skulle behöva det nu tror jag.

Ni har varit där nere förut förstår jag på kommentaren om kamelen Wille, eller dromedaren kanske är bättre.

Hör av dig och berätta mera. Nyfiken så jag kan dö.

Hälsa Angelica och resten så mycket.

Stor kramen och välkommen hem.

Synne.

2008-09-08 @ 21:14:41
Postat av: pinglan

Oj vad jag blev åksugen!! Bara åka bort på en härlig semester med drinkar i foajen och alla sevärdheter...

2008-09-16 @ 12:52:32
URL: http://nuelleraldrig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0