Tråkigt

Fy vad trist väder! Idag vaknade jag av att min rygg kändes som den skulle gå av på mitten,vet inte om det är min säng som är för mjuk?

Har i alla fall trippat i väg i skogen med hundarna,Angelica är snäll och gick med mig och hon tog dom in i duschen sen så jag slapp att böja mig!
Idag så skall vi åka och stor handla för här är det så tomt i alla skåp och frysar!

Men en rolig sak är att jag såg att i december skulle dom ha premiär på andra filmen Vi hade ialla fall tur med vädret
med skådespelarna Rolf Skoglund och Claire Wikholm, och tänk att det är 28år sedan den första filmen spelades in!
Ser man den nu så skrattar jag lika mycket som jag gjorde första gången jag såg den!

Men nu väntar Willys på att vi kommer så det är bäst att åka!

Kommentarer
Postat av: annette

Hejsan Millan!



Hoppsa verkligen att Din rygg blir bättre, inte kul att ha ont i den:

Har ju provat spikmattan av och till, fick vila lite från den några dagar då det blev lite för mycket som hände i ichiasnerven, men jag tror att använder man den med måtta främst i början så är det säkert bra, men om Du funderar på det så ta det väldigt sakta i början!



Kramen //annette

2008-09-10 @ 18:41:17
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com
Postat av: Inger Maryissa

Här är också jätte-trist väder och har varit i flera dagar nu, och jag börjar bli riktigt less på det..

Hoppas att solen tittar fram snart igen, och att vi får en fin höst.

Ha en bra kväll.





2008-09-10 @ 19:09:02
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: synne

Din rygg gillar jag inte alls. Tror du mår bäst i sol och värme.

Tur du har snälla barn som kan hjälpa dig.

Willys ja, det var länge sen man var där.

Ha nu en fin torsdag ialla fall.

Kram bästa Millan.

Synne.

2008-09-11 @ 13:14:46
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0