Apoteket

Nu har ja gjort en sak som ligger på min lista! Jag fick tid till vetrinären på måndag kl 14.00,skönt!
Skall klä på mig och knalla ner till apoteket med Angelica för hon skall hämta en massa medicin för sin astma och allergi!

Tänk att jag får dåligt samvete av att lämna hundarna några timmar! Men det är väll inte sunt över huvudtaget???
Men i alla år så har jag dåligt samvete för tamesjutton allt!!!!

Sätter in en så vacker bild på Athena så ni kan njuta med medans jag är iväg.HIHI.


Visst är hon söt?

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Oj, vilken så söt bild på vovven !

Ja, kan tänka mig det känns skönt att fått tid hos veterinären.



Trist att Angelica har astma och allergi.

Det är jätte-jobbigt och speciell nu på våren.

Hoppas medicinen kommer att hjälpa.



Ja, det känns nog att behöva lämna vovvarna några timmar, men ibland måste man ju.

Men jag tror att även hundar klarar sig några timmar ensamma,

och de vet nog att du snart kommer tillbaka.



Kram

2009-04-15 @ 17:47:24
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0