Helvete

Ush jag skall inte säga Helvete för det finns människor som har det mycket värre en jag!! Men värken i kroppen gör att jag håller på att bli tokig! Fast en del tycker väll att jag redan är det men!

Tredje natten som jag inte kan sova,jag tycker att lakarna skaver,täcket känns som sten och stortårna värker som om dom vore svullna som bara den!!!!

Men solen skiner och det är ganska varmt ute idag och då blir jag ännu deppigare för att jag inte orkar med något!!!!!

Jag földe med Angelica en bit för hon skall till arbetet och då passade jag på att knalla en sakta promenad med doggsen!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Det måste vara så jobbigt att ha värk, och det tar ju också mycket på krafterna.

Och att dessutom inte kunna sova...

Urjobbigt !

Från mitt hjärta jag hoppas det blir bättre snart.

Kram

2009-04-23 @ 15:57:00
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0