Onsdag

Har varit ute med hundarna,plockat in disken och gjort mig i ordning för att gå ner till centrum och inhandla lite Clarins saker som är slut!

Angelica börjar kl 15.00 så vi skall gå om en kvart tror jag.
Personalen på kicks kan ju ingeting tro jag? Vi köper alltid Clarins podukter och jag gillar det fast det kan bli ganska dyrt när man har tre tjejor eller ursäkta två tjejer till som andvänder det,så jag gick ner till kicks och undrade me tjejen som arbetade där ifall det fanns en ungefär lika dan allt i ett ansiktsvatten som clarins har men kanske lite billigare?

Jo då rekomenderade hon en ifrån Lancome som hon sa att den skulle vara jätte bra och också vara ett allt i ett ansiktsvatten. Men hon hade inget prov på den utan tog lite ur den och la i en burk så jag provade den på kvällen och tänkte att det här kan väll inte vara rätt för jag blev sååååå fet och kladdig i ansiktet!!!!

Då läste Angelica att det hon hade jätt oss var ögonborttagning!!!!
Och för vattenfastmascara också!!!!

Men hur kan det finnas personal som kallar sig hudterapfter inte kan något!!!!!!

Nä där skall jag inte handla såna saker mera!!!


Kommentarer
Postat av: Synne

Hon var nog ingen äkta hudterapft tror jag. Hon ville bara låtsas som hon var säker på att det var så. sådana finns det gott om ska jag säga.



Hoppas det är bra med er allihopa.

Jag mår kanon. Känner inte alls något efter operationen. Det är gött det.



Hälsa resten.

Kram Synne.

2009-04-29 @ 14:40:49
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0