Söndag

Blev väckt kl 02.30 av ett gäng berusade ungdommar! Skönt att dom kom hem för jag har så svårt att sova när dom är iväg!
Ialla fall hade dom haft det roligt!

Så när jag vaknade i morse kändes halsen mycket bättre så nu hoppas jag att det inte kommer tillbaka imorgon för det har det gjort förut,ungefär varannan dag!!!
Nu vill jag bli frisk,orkar inte känna mig så här och jag tycker att jag har så mycket att göra och ingeting blir gjort!

Jag har varit på en vårmarknad eller loppis och det var många äldre damer som sålde sina
handgjorda handarbeten! Så mycket fint!
Jag köpte två krukor för 20kr så där gjorde jag ett klipp!

Sen blev det städning för hela slanten och nu satt jag mig ner för jag känner av ryggen och då blev jag hur trött som helst! GÄSP!

Nu måste jag ställa mig upp annars somnar jag!


Kommentarer
Postat av: Nydumpad

sådär vill jag se ut när jag städar :P

2009-04-05 @ 20:09:10
URL: http://nydumpad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0