Värk

Idag har jag haft en sån där skit dag och det menar jag med att jag har haft ont i kroppen! Jag var vaken ganska mycket i natt och skulle faktiskt åka till Enköpings Lassarett  för magnetröntga ryggen! men vaknade kl 0500 och bestämde mig för att ställa in för jag skulle alldrig orkat sitta på en buss i 40minuter så jag hoppas att jag får en ny tid snart igen!

Så imorgon skall jag följa Angelica till tåget för hon skall till Daniel över helgen sen blir det en slappar dag för mig om jag inte känner mig piggelin då är det mycket som står på schemat som jag måste göra!!!



Den här köpte jag igår och hoppas att jag tar mig i kragen och läser den för annars kommer den ligga bland dom andra tidningar jag köpt och lagt olästa i högar och väntar på att bli lästa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0