Alida badar oss Perrelli

Alida har varit borta hela veckan oss Michelle,saknar henne men hon kommer hem idag med familjen:Aldo.Camilla och Michelle vet inte ifall Marko kommer med men dom kommer för att grilla här!!

Ringde Alida i morse och skulle höra hur det var då var dom hemma hoss Charlotte Perrelli och badade! Men Alida vad gör ni där hon är inte hemma ju? Men mamma Nicola är ju hemma med barnen!!! Så vi blev bjudna på fika och poolbad!

Jag läser hennes blogg i bland och såg att hon var i Göteborg men visste inte att Nicola var hemma med grabbsen!

Men sen kommer dom hit och vi skall starta grillen! Mums

Kommentarer
Postat av: Synne

Godeftermiddag min vän.

Tackar för din hälsning i ett inlägg lite längre ner.

Nu har gästerna åkt hem. Och elaka som de var så tog de solen med hem i bagaget. Nej de var inte elaka det var så kul att se min gamla faster og farbror, men solen kunde lämnat kvar hihi....



Vilka härliga bilder från Egypten.

Undrar hur det känns att galoppera på en kamel eller en dromedar....



Nu väntar vi inga gäster så där. Men man vet ju aldrig. Plötsligt kommer det en frågan på sms eller mail...

Nu ska jag ut i regnet. Ska hämta in lite mera bär. Ska göra likör.

Hälsa alla så gott.

Kramen Synne.

2009-08-09 @ 17:25:12
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0