Dator

I går så åskade det och vet ni?Hela vårat bredband och telefon slog ut och vi var utan hela kvällen,Taskigt för Angelica kom hem i går ifrån Daniel och skulle sitta på nätet för att kolla på sista minuten resor! Men det gick inte tyvärr men hon får sätta sig i kväll för hon jobbar till 15.00.

Idag blir det inte så mycket gjort här,för jag var så duktig att jag städade hela undervåningen och tyvärr så får jag sota för det idag!

Prinsessan Madeleine bilder och skvaller | Allt om Prinsessan Madeleine!

Grattis till Princessan Madeleine som har förlovat sig!

Kommentarer
Postat av: annette

Otäckt när det blir så kraftiga åskväder, man tror ju att vi har säkra anslutningar, men mot naturens krafter har vi inget att sätta emot, ta det lugnt nu och vila efter Din städag, borde göra lite sådant oxå men solen skiner ju ute;)



KRAMAR!



annette

2009-08-13 @ 10:31:13
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Synne

Inte så kul när Tor och Oden leker och norpar med sig allt av elektrisitet. Här har de härjat varje dag. Men ännu så länge så är det bara tvättmaskin och tumlarn som fått sig en känga. VI drar ur till datorerna när vi hör att de närmar sig.



Det regnar och regnar. Tror inte det kommer torka upp i första taget. Det växer som bara det med.

Var ute och plockade blåvär först igår. Det var sol :D

Så klippte jag gräsmattan. Måste passa på. Idag känns kroppen som om jag skulle blivit överkörd av en vält...

Men det går väl över...



Hoppas nu att din smärta försvinner så du kan röra dig lite mera. Ta en promendad och så där. Har hört så många som köpt sig en sån där spikmatta. Har du provat den? Gör det så får du se om det hjälper. Har en bekant som har fibromyalgi och hon provade mattan. Det var en positiv överraskning sa hon. Så försök låna en någonstans och prova ett par gånger.

Jag ska se om jag finner en sådan för jag vill testa. Fungerar det är det bättre än att stoppa i sig piller.

Ha det gott min vän.

Hälsa alla så hjärtlig. Tänk om man kunnat ses...

Kram Synne.

2009-08-13 @ 11:05:40
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0