Godmorgon

Jaha nu är det slut på ledigheten! Amanda var faktiskt duktig i morse och kom upp för att åka på sin pratik som hon skall ha i tre veckor,hon kom till ett stall här i Bålsta och hoppas att det blir bra?får ju höra sen när hon kommer hem!

Skall väcka Alida för hon börjar skolan i morgon,hoppas att det går bra för henne i den nya skolan?men tur var att det är ett par killar som hon känner dom kom i hennes klass!

Avundsjuka är vi inte på Angelica och Daniel som är på Mallorca och solar,dansar,och äter gott och jag glömde det bästa som finns! BADAR!!!

Skall faktiskt sätta mig med tradera och skicka det som är sålt,det tråkigaste är att det tar sådan tid att skriva till folk och sen vänta på att få betalat och ibland även tjata att dom skall betala!

Måste även ringa polisen och ge namnen på killarna som försökte göra inbrott här,så nu måste jag sätta fart! Idag blev det ett st måsten?


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig det kändes konstigt att det var slut på ledigheten, och hoppas dagen blev bra,

Men säkert inte lätt att behöva vakna tidigt igen.

Ha en bra fortsatt kväll och dag imorgon och fortsatt vecka.

Kramar



2009-08-17 @ 21:59:55
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej mamma. kom in p`msn. ´lskar dig

2009-08-20 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0