Helgen

Tänk vad helgerna går fort!!! I Fredags så var jag ,Alex och pappa Thomas ute och åt på en restaurang som ligger i vårat centrum! Kul att Alex ville följa med för det hör verkligen till ovanligheterna!

Sen på Lördagen hade vi en massa saker som behövdes göras,så vi klev upp och gick ut i soliga vädret och började klippa allt gräs,Thomas tog våran Doris det är våran lilla gräsklippar traktor och jag tog den andra klipparen för att komma åt runt träden,sen åkte han och jag iväg till skogen för att gå med hundarna och kanske hitta någon svamp? Men ikke sa nicke att vi hittade något?

Sedan klippte jag Freja och det tog ca 1.5timme puh vad det var tråkigt! Sen kom vi på att viskulle gå på bio bara han och jag, Amanda Romantiskt eller!! så vi åkte till Kista och tittade på Sommaren med Göran och den var så otroligt bra tycker jag!! Rekommenderas varmt!!!

Så vi hade faktiskt en jätte mysig Lördag bara Thomas och jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0