Länge sedan

Nu igen så har jag haft en bloggpause! Det har som vanligt hänt en massa skit saker så orken tryter och sen känne jag att det finns inte mycket possitivt att skriva om!

Men på Lördag så kommer Angelica och Daniel hem i från Mallorca och det tycker jag skall bli kul att se dom! Dom har faktiskt bara varit borta i en vecka men jag saknar Angelica!

Alida är så otroligt förkyld! Tänk om det är svininfluensan?Ja hur skall man veta ?det finns fall i Bålsta? Jag hoppas verkligen inte att det är det och jag tror faktiskt att det bara är en vanlig virus förkylning!

Alida och jag plockade svamp idag och hittade svarttrumpet i massor! Sen var jag bjuden på ljusparty och det blev en fika och ett par timmar försvann!
När vi kom hem så ville jag och Alida pyssla och jag gjorde budskapstavlor i ramar,kan fota sen! Men det var roligt jag älskar att pyssla men saknar faktiskt fantasin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0