Slut

Söndag redan nu är denna helg slut! Är så glad att min älskade liten är hemma,efter 14dagar borta i Kallhäll.Kan förstå att hon inte vill vara i Bålsta men tyvärr så är det här vi bor och då får vi göra det bästa av det!

Ihelgen så var vi på bio och såg Public Enemies med Johnny Depp. Filmen utspelar sig under den legendariska förbudstiden i USA och handlar om den karismatiske John Dillinger, vars uppseendeväckande rånarraider gör honom till FBIs mest efterspanade brottsling.

Tommy och Thomas var det som ville se den och snälla som vi alltid är så gick jag och Sussie med,men vi tyckte faktiskt att den var bra även fast det är en film som jag aldrig skulle valt! Ja det skulle vara för att titta på Johnny Depp?

Söndagen har bara varit en städ dag för ute kunde man knappt vara för det var storm!

Imorgon börjar Amanda på sin pratik och Alida på Tisdag så nu är sov stunden på morgonen slut!


Kommentarer
Postat av: Synne

Godmorgon.

Här har dagen börjat med sol.

Varit ute och morgonbusat med hundarna.

Ska iväg till optikern och så till doktorn.

Hör av mig snart.

Kramen Synne.

2009-08-17 @ 08:37:09
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0