Allt klart!!

Idag så var jag och Thomas och inhandlade dom allra sista julgåvorna! Pust var sköönt,jag har nog aldrig varit ute i så här god tid någonsin! Jag kan tvärr inte berätta vad vi köpte för det måste förbli en hemlighet!!!
Sen slumrade jag in och sov någon timme och vaknade av att Thomas hade gjort så sjukt goda plankstek,mumma!!

Kvällen förblev lugn med ett spännande avsnitt av Robinson,vad jag skulle vilja se alla avsnitten och slippa vänta en hel vecka!!


Mina goa vovvar sover så gott vid öppna spisen


Kommentarer
Postat av: Synne

Godmorgon min vän.

Plankstek lät inte helt fel....



Visst är det skönt att vara klar med julhandeln. Det är jag med.

Skriver sista julkorten idag. Så de ska postas med.

Bakade klart igår. Så vi är helt klart i rute.



Skönt det ser ut att snarka bredvid öppna spisen så där.

Vill du se något gulligt så kila in till mig.



kramen Synne.

2009-12-13 @ 08:03:18
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0