Herregud

Jag vet inte vad denna regering har tänkt sig? Jag är en utav dom 17000 som inte får någon sjukpenning efter December månad,och därför så blev jag kallad till ett info möte med arbetsförmedlingen idag tillsammans med ca 10 personer i olika åldrar i från Bålsta. Där fick vi info om hur det kommer att funka för oss som hamnar i facket sjuka men måste söka ett heltidsarbete!!!! Ialla fall där var det en kille eller kanske gubbe i min ålder något äldre som bröt ihop och började gråta,jag tyckte så synd om honom och tycker att det regeringen gör just nu är att förnedra folk som verkligen är sjuka och verkligen lider!!! Nä fy fasiken hur jävligt skall det vara i välfärds Sverige??????

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Ja, man kan undra vad den nuvarande regeringen sysslar med.

Det är ju som att trampa på folk som redan ligger, och har det jobbigt.

Och dessutom nu till jul.....

Men hörde på nyheterna att nuvarande regering sitter löst enligt undersökningar.

Bra....



2009-12-10 @ 23:09:47
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: son

jimmi åkesson for president!

2009-12-11 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0