Kista

I går så var Thomas,jag och Angelica i Kista för att titta på mellanrean,men vet ni hur mycket folk det var? Nä ni kan nog inte tänka er det!
Den enda affären som var lugnt i var Åhlens där kunnde man gå och titta på sakerna utan att bli puttad på.

Angelica hittade lite saker på rean och jag hittade 3 st tröjor på Gina Tricot som var jättebilliga och snygga och verkligen andvändbara!

Sen på kvällen blev det soff häng med tv,chips och ostbågar.Alla barnen var iväg på sina saker så Vi blev som vanligt sittande själva!





Freja och Athena är riktiga soffpotatisar!


Kommentarer
Postat av: Synne

Jag orkar inte med mellandagsrean. Så det får vara för min del.

Försår inte de som på liv och död måste handal ännu mera efter en dyr jul!



Skönt däremot att slappa i soffan med chips och annat snadder.

Det gjorde vi med.

Såg hela Lords of the ring serien här.

Det var så skönt.

Ha det gott och hälsa.

Kramen.

Synnöve.

2009-12-28 @ 07:08:46
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0