Garderob mm

Vi bor i ett stort hus men tyvärr finns det jätte dåligt med garderober! vi har en klädkammare inte speciellt stor men den har Thomas och jag tillsammans men det finns tyvärr inte plats med allt som måste hängas!
Och då har vi inte så mycket kläder. Men jag köpte en vädrings stång och ställde bakom dörren och hängde kläderna som inte fick plats i klädkammaren! Men jag är urdålig på att hålla ordning!



Mitt sovrums fönster!



På min vägg ovanför våran säng!
Hjärtat i tavlan är en present i från Alida för några år sedan!




Kommentarer
Postat av: Synne.

Det där med garderober är inte så lätt.Vi har behov för flera här med. Men man får finna andra lösningar.

Skulle haft en vädringsstång här med.

Får kika på rusta eller ÖB när vi är över gränsen nästa gång.

Synne.

2009-02-14 @ 02:39:00
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0