Godmorgon

Eller kanske inte morgon?Men jag har halv sovigt sen kl 0600 och ville så gärna sommna om men fick gå upp och ta tabletter och sen var det kört! Sen hade Thomas sin alarm på så då ringde den, PUH

Hoppas att ni hade en mysig dag igår och fick många kramar och blommor!  Tror ni att jag fick det? Nä inte alls inga blommor men kramar ifrån mina barn i alla fall!
Vet faktiskt inte när jag fick Blommor och kramar ifrån min man? Det var nog flera år sedan!
Men mina tjejor har kommit med blommor när dom har varit inne på Högtorget och släpat hem långa Gladiolus!!

Idag skall vi iväg till Kallhäll för att tvätta! Våran är ju trasig så våra vänner har satt upp tider i deras tvättstuga så vi kan tvätta upp det som ligger,och det är verkligen inte lite tvätt så vi får se hur mycket vi hinner med!

Ha en mysig Söndag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Söt blogg:)

2009-02-15 @ 18:52:14
URL: http://carambole.blogg.se/
Postat av: -- MiSCHA

tack söta du :-)

Jag har vart modell, men nu har jag paus :-) Hoppas din är bra, kramar

2009-02-16 @ 16:31:38
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0