Sovit gott

Vi har sovit jätte bra! Men jag är ju så glömsk och snurrig i huvudet att jag glömde larma!!! Tur att dom inte kom tillbaka i alla fall!

Kom bara på en sak nu! Att när jag var som sämst så gick inget in i huvudet ,det var precis som det var stopp så ingen info eller saker som folk sa till mig fastande! Och det är en hemsk känsla och när jag träffade läkare eller pykologer så sa jag till dom att jag kände att jag håller på att bli tokig! För jag kände mig tokig men det retade mig att alla sa att jag inte höll på att bli tokig men tror ni att det funkade att säga så till en som bestämd tror att man är galen???

Vet inte om ni som läser förstår vad jag menar och det behöver ni inte göra?


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tyra och Polly tackar för grattishälsningen :D Hihi

2009-02-19 @ 13:57:56
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0