Promenad



Början på våran promenad!

Här har jag precis kommit in i skogen.



Och kommer att gå några steg rakt fram!



Höger eller vänster?
Freja valde att gå åt vänster!



Skönt att gå ensam i skogen!






Vi väljer höger igen!

Ni kanske tycker att jag borde bli snurrig?



Det är en ganska lång backe innan man är uppe!

  



Och vi traskar åt höger!



Lungt och skönt!



  

Och här kommer vi in i tätare skog!







Och äntligen börjar vi närmare hemmet,men här kan man välja väg åt alla håll och kanter!
Men vi kommer att gå rakt fram!



Nu skymtar vi vårat hus!





  

Och nu har ni fått följa med på en promenad som inte tar mer än 20minuter att gå!
Men vi har en enormt vacker skog och som ni såg en massa olika småvägar som man kan välja!



Och sen brukar dom springa in och lägga sig vid brasan båda två!



Jag gillar verkligen att promenera! Är ute flera gånger per dag och verkligen ser till att jag inte har telefonen med mig,tyvärr känner jag av ryggen ibland så då kan det inte bli långa promenader utan små korta eller så får någon annan ta ut dom!!




Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Härliga vinterbilder från er promenad.

det är ju så mysigt att promenera i skogen och säkert vovvarna tycker likadant.

Kram

2009-02-02 @ 15:29:19
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Synne.

Vilken skön promenad.

Där skulle jag med glädje gå flera timmar varje dag.

Måste nog ut en sväng i skogen här med snart igen.

Ha nu en fin afton.

Kram Synne.

2009-02-03 @ 18:26:51
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0