Att skriva elaka kommentarer anonymt...

måste ju vara bland det fegaste som finns! Det gör mig så förbannad att om jag visste vem det var så skulle jag stirra den personen till döds! Mmm det är sant, jag  har hört det mer än en gång, att om blickar kunde döda så skulle min "onda blick" ta livet av vem som helst!

Jag såg ett par elaka och aggressiva kommentarer hos någon annan tidigare som var helt obefogade dessutom! Hur tänker man när man skriver dem anonymt?. Hur kan den personen tro att någon skulle ta en sådan kommentar på allvar?!

Jag hoppas verkligen att sådana personer och framför allt den personen håller sig låååångt bort från mig här på bloggen! Jag har varken tid, ork eller lust att lägga energi på sådana små och ynkliga personer! Jag gillar män och kvinnor som är rakryggade nog att kunna stå för vad de tycker och tänker... Allt annat går BORT!

Och jag tror att vi vet vem det är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: annette

Instämmer helt med Dej, vi kan ju hjälpas åt att stirra så "kolar" dom av snabbare!!¨



Kramen //annette

2009-01-20 @ 19:56:51
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0