Läkarbesök

Nu tjatar jag om mina läkarbesök och den jäkla värken igen! Jag fattar inte att man orkar älta om och om igen samma saker precis som jag gör!

Jäkla ält kärring!
Så nu har jag fått det sagt!
Ialla fall så träffade jag en jätte trevlig läkare för först gången på evigheter,hon fixade upp mina mediciner utan några om och men!
Men sen skulle jag hämta ut min medicin så gick det på 1400kr för mitt frikort hade gått ut! Det är så förbaskat tråkigt att pengarna skall gå till det! men men!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Det måste vara jobbigt att leva med värk och det tar ju också mycket på krafterna.

Skönt att det gick bra på läkarbesöket,

men håller med om att det är dyrt med mediciner.

1400 kronor är mycket att betala på en gång.

Mitt frikort på medicin har också gått ut och snart även för läkarbesök.

Så det blir lite tufft ekonomiskt ett tag nu.

Kram

2009-01-09 @ 15:03:19
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0