Middag

Idag har vi haft våra goaste vänner på tacos middag! Vi firade Angelica och hon valde tacos!
Men tyvärr så tycker jag inte det är speciellt gott och vet att mamman i den andra familjen inte är så lycklig när tacos serveras.
Ialla fall hade vi det jätte trevligt,jag gillar hela den familjen så mycket! Kevin kom inte med idag,tänk att dom blir så stora att dom väljer att inte följa med på middagar längre? Jag vet att datorn har en del av det också!!
Steffie är dottern i familjen som är extremt duktig och har börjat plugga i Gävle på mäklarlinjen!  Håller verkligen tummarna för dig peffie!

Så nu är det dax att krypa ner i sängen med mina älsklingar!
Godnatt mina bloggis vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0