Migrän

Jaha vad tråkigt att aldrig kunna blogga om att ALLT ÄR BRA någon enda gång! Utan denna blogg skulle hetat!

Bloggen om den sjuka kvinnan!! eller något liknade!!

Idag så vaknade jag ganska tidigt men en huvudvärk som heter duga,tog tabletter och somnade om men i drömmen så var jag på någon båt och sökte efter en läkare för att jag hade så ont i huvudet!!!!!
Och då vaknade jag med en mycket värre huvudvärk och såg lite flimmrigt! så jag fick börja leta i medicinskåpet för att hitta imigran och hittade men dom var i stolpiller! Usch det är så hemskt att ta stolpiller tycker jag!

Ett par timmar senare så kunde jag gå upp och hela kvällen var ok!
Sen har jag inte gjort något speciellt för tyvärr skulle vi åka iväg och kolla på en present till Amgelica som fyller 20år nästa lördag! Men vi skall åka i morgon och kika!

Nu sitter vi och tittar på Wallander och helt otroligt så hade jag inte sett just den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0