Jag tycker faktiskt att det är sjukt att 16åriga tjejor festar och super.röker flera dagar i veckan! Skulle som Mamma bli så lessen ifall mina barn skrev så i sina bloggar!
Sen att ni har sånt prat som jag fick en kommentar till tror jag inte alls på utan vissa ungdommar som är så osäkra gör det för att kunna hävda sig på något sätt!

Utdrag i denna bloggen!

Hann inte blogga innan vi drog ut, och nu ska vi till norrtälje % lämna hudjäveln på ett hundpansinat eller vad fan det heter. Och är INTE  på humör, vill inte följa med. Har rivit sönder mitt pass och min mamma har mishandlat mig, kul va ? Inte dirket, hatar den fetakossan..

så det är en jävla tur att jag är skriven hos pappa, för dit flyttar jag när ni kommer hem. den snåla saken borde spendera lite pengar på mig först, om jag jag ens komma därifårn eftersom jag rivit sönder mitt pass.. hahahhahaha

Jag har glömt bort att berätta, att min dumma familj tvingar med mig till Estlland.. Blir borta ett bra j*vla tag. Jag missar Fredag,Lördga söndag. Tre st festdagar? Min familj är verklig fatasilös som inte har bättre smak för semesterval.. Kommer hem på måndag.. Tro inte att min mamma är någon j*vla h**** som ska åka till estland och sälja sig, fast man börjar ju undra?

Aja whatever, jag tar igen det när jag kommer hem. För då ska jag supa 5 dagar i rad, no offense .


Sorligaste är att det är en otroligt vacker 16åring som inte skulle behöva va på det sättet för att få vänner!
Ja ni det är min åsikt!!!!!

Kommentarer
Postat av: petra

ja man kan fan börja undra vart ungdommen är påväg! 14 åringar som super! Helt sinnes, visst jag är 17 och är väll inte nykter varje helg men det finns en gräns.

2009-07-15 @ 15:33:07
URL: http://frankk.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Hej vännen ! Tack för din goa kommentar hos mig.



Ja, som mamma skulle jag också bli mycket ledsen om ens barn skrev så i sina bloggar som denna tjej skrivit.

Att bl.a. skriva så respektlöst om sin mamma....

och detta ohälsosamma festande...

Även om det skulle finnas problem hemma, så tycker jag att man gör inte så i alla fall.

Tonårstiden är en jobbig tid, men det finns gränser för hur man uppför sig.

Ja, detta är så sorgligt....



Hoppas solen tittat fram hos dig också idag som den gör här och det är underbart väder.

Skickar dig en stor Kram

2009-07-15 @ 16:04:58
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ännu sorgligare är det ju tyvärr att denna tjej tjänar många tusenlappar på sin blogg varje månad . Hade varit en sak om det skrevs väsentliga saker men handlar ju bara om mkt ytliga saker ,finns faktiskt många tonåringar som har mkt vettigt i huvudet.Kan tycka att det är föräldraransvar att styra upp bloggandet .

2009-07-15 @ 20:25:56
Postat av: Linda

Fast hon kanske var ironisk när hon skrev: ska supa 5 dagar i veckan??

Och hon skrev ju Tro inte att min mamma är någon jvla h*** som ska åka till estland och sälja sig. Hon sa ju alrig att hon tyckte det... Hon sa att man INTE skulle tro det. och fast man börjar ju undra, förstår man ju att det bara var ironiskt och det tror jag att Paulinas mamma förstår. :)

2009-07-16 @ 00:45:05
URL: http://llndas.blogg.se/
Postat av: synne

Jag hade aldrig vågat skriva så om min mamma eller min familj om det hade funnits bloggar när man var yngre.



Förstår inte vart respekten för varandra har tagit vägen nu för tiden.

Har inte en aning om vad det är för bloggare det där.

Men det spelar ingen roll. Sånt skräp vill jag inte läsa.

2009-07-21 @ 13:00:37
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0