Prylar

Vet inte egentligen varför jag har en för kärlek till små saker?Och det handlar inte om en massa dyra prydnasaker utan det kan vara en tex tygdocka som Alida har sytt,en sten som ser ut som ett hjärta,Thilda dockor (det är tygdocker i från panduro).

Men ibland så undrar jag varför jag skall ha allt framme? för det drar till sig en massa damm!
Innan vi flyttade hit så sa jag att jag inte skulle ta fram så mycket utan att försöka ha det vitt och lite sterilt,men det höll väll 2 dagar sen kom det fram ifrån kartongen ialla fall!







 
Klickbara



Mitt sovrums fönster



Jättesöta keramik krukor med texten Jordgubbar och den lilla står det persilja!
Vet ni vad jag fick betala för dom?
21kr! Jag älskar tradera!


Det här var bara lite av saker och en del av dom brukar jag sätta i fönstren!

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0