Pust

Förlåt att jag är så sjukt dålig att blogga! men har faktiskt inte haft varken ork eller lust! Tycker att tillslut så måste det bli jäkligt tjatigt att läsa om min ur trista vardag och mitt tjatande om värk?

Tycker ialla fall själv att det blir urtråkigt!!!!

Men det har inte hänt speciellt mycket dessa dagar,men jag såg att sist jag bloggade så var jag yr i bollen! Men det var borta nästa dag,pust blir så rädd att få borelia igen och jag som går i skogen flera gånger dagligen!!!!

Visst är dom hemska dom små krypen?



En sådan hittade jag på vårat hall golv för någon dag sen!!!! Tror att det är lilla Freja som tappat den för det är hon som har mest hår utav hundarna!
Men ush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0