Lessen

Idag så är det en sån där lessen dag,jag har så fruktansvärt ont imagen av allt som har hänt! Det känns som om jag vill sova ihjäl dagarna!
Har gått på samtal och kanske måste ta upp det med samtals tanten igen? Fast jag vet inte ifall det hjälpte speciellt mycket,ialla fall när hon skall tala om hur man borde vara och hur man skall tänka! Och om man inte kan lära sig tänka på ett annat sett då?

Jag har ätit sk lyckopiller förut och visst dom hjälpte men jag var i en bubbla och kunde inte ta in något utifrån varken glädje eller sorg,jag valde att ta bort dom när Alida blev påkörd och jag sprang ner till henne och fattade nog inte riktigt vad som hade hänt? Till och med känslorna kunde jag inte förmedla till henne och det är fruktansvärd känsla!

Jag hoppas att det känns bättre sen, men jag fattar inte hur mycket mer jag skall orka?


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jobbigt att du har en sådan där ledsen dag.

Ibland saker händer som gör att man känner så.

Vet själv....

Det med "lyckopiller" kan både vara negativt och positivt.

Beror nog lite på vilka det är.

Hoppas från hela mitt hjärta att du snart känner dig gladare igen.

Vet hur det kan vara och ger dig en jätte-stor Kram

2009-06-18 @ 22:05:29
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: annette

Så tråkigt att läsa att Du mår så dåligt, inte sså mkt jag kan skriva för att göra det lättare för Dej, men jag tänker på Dej och hoppas det ordnar sig så Du får må bättre igen.



Hoppas ju givetvis att Du oxå orkar fira Midsommar på ngt sätt!



KRAMAR!



annette

2009-06-19 @ 06:23:43
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0