Lost

Jag verkligen älskar Lost och har gjort det sen första avsnittet! Men nu har jag kommit efter alla avsnitten och har en massa som jag inte har sett! Nu går det avsnitt på tv som jag kikade på och faktiskt inte fattar ett dugg?

Alida har sett varje avsnitt men tyckte att sista avsnitten hade blivit röriga! Alex är helt såld på Lost men frågar man honom så tycker han att jag är dunder jobbig!
Jag får väll ta en dag när det regnar och titta på alla avsnitten på datorn! Prison har jag inte heller sett dom 15 senaste avsnitten!

Jag vet vad jag har att göra ifall sommaren blir skit!!!!

Jag har skivit förut om Lost och då hade jag hittat en sida som kan vara rolig att läsa för alla Lost-fans!


Lost poster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0