M och T

Mina trä bokstäver har jag satt i sovrummet ovanför våran säng,men jag var ute efter en tavellist men hittade inte en sån någonstans förutom en bred svart på kicks men den var så dyr och jag ville ha en vit,

Men jag kom på att jag hade en vit fönster bräda  som jag hade tagit bort i ett rum,men tyvärr var den ganska bred också!men jag är en sån som inte vill vänta på saker som kan bli gjorda på en gång,så jag bestämde mig att sätta upp fönsterbrädan och jag tyckte nog att det blev ganska fint!

Man får ta det man har!!!





Oj det var inte min menig att ta fram ett kort på världens bästa son! Men han passade ganska bra där så han får stanna där!
Jag älskar dig sååååå mycket Alex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0