Midsommar

Skönt vi har varit hemma oss Tommy och Sussie på en snabb fika! Det är så ljuvligt skönt att se att han står på benen! Tack gode gud för det!!!

Men tänk vad en olycka kan på några sekunder ändra personen s liv helt och hållet? Nä som Thomas säger: Man skall vara glad för varje dag som man vaknar!!! Ja det stämmer man skall nog leva som om sin dag var den sista!
Sen tycker jag väll som nästan alla att livet inte är speciellt enkelt? Men jag vet att jag kan vara en fullblods egoist ibland men det är ofta när jag har värk och klarar nästan inte av mig själv då  och på senare år inte alls tänkt så mycket på andra som jag alltid har gjort,jag skulle kunna gett och gjort precis vad som helst bara någon annan mådde bra och då spelade det inte roll om jag inte gjorde det!!!!!

Sen säger psykologen att man måste börja tänka på sig själv och inte tänka på andra! Men det är så otroligt svårt för då slåss man med sitt dåliga samvete!
Tänk att jag får tilloch med dåligt samvete om jag inte har tunna skivor skinka på kvällen till hundarna?!!!
Så då är det fel det också! Ush vad gnälligt detta inlägg blev!

Glad Midsommar vill jag önska till Farfar Börje och Farmor Anna-greta!

Glad Midsommar till er alla som läser skiten som jag har skrivit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad midsommar älskade mamma

2009-06-20 @ 01:12:17
Postat av: synne

Godmorgon vänaste vännen.

Hoppas din midsommar gick i värmens tecken. Både när det gäller väder och familjen.

Här var det kallt väder, men gubben och jag hade det bra.

De firar midsommar här den 23 så förhoppningsvis får vi bättre väder hehe....



Har varit dålig på att besöka dig. Men det blir så. Orkar inte riktigt med. Nacken och ryggen har börjat krångla igen och man sover så illa så man är tröttare när man vaknar än när man la sig :D



Men nu är det sängdax känner jag.

Hälsa alla så gott.

Ska säga åt gubben att vi kommer på en fika när vi ska till dina trakter nästa gång. Lita på att vi dyker upp.

Ha det gott nu och njut av lördagen.

Klems Synne.

2009-06-20 @ 06:04:18
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0