Ambulans

Stackars Alex! I Fredags så kom Alex och väckte mig kl 01.45 och hade så fruktansvärt ont i magen!! Han mådde också illa! Jag ringde 1177 sjukvårdsrådgivningen och dom tyckte att han borde åka in till sjukhuset! Så dom beställde en ambulans som kom inom en kvart,
Linda var så snäll att hon åkte med honom så att han slapp åka själv! Men dom åkte till Uppsala istället för till Enköping och det fattar jag inte varför?

Men tack o lov så släppte krampen i magen och sen tog dom en massa prover som visade dåliga levervärden och att han hade en infektion!

Men tror ni att dom sände honom vidare ang dom dåliga proverna? NÄ INTE ALLS!!!! Tycker att sjukvården är så sjukt dålig!!!

Men Thomas fick åka till Uppsala och hämta hem dom men när Alex kom hem så ser jag att han är svullen under hakan det såg ut som han hade en jätte dubbel haka,men när man känner så har han svullna lymfkörtlar!!

Men han jobbar imorgon och då skall han åka in till cityakuten för att kolla upp svullnaden och glömde att berätta att han blöder näsblod flera gånger idag!!!

Håller tummarna att du får någon hjälp i morgon!
Tack Linda att du åkte med Ambulansen med honom!!!



Ambulansen i mörkret! Det finns inga gatulampor!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Tack för go kommentar hos mig och styrkekramarna.

Och ja, det känns lite bättre...

men jag är fortfarande orolig för min dotters pappa, då jag inte hört något nytt.

Men besked kommer nog snart hoppas jag.



Kan tänka mig att ni blev oroliga för Alex när han hade så ont i magen,

och att han var svullen under hakan i lymfkörtlarna.

Bra att han åker till cityakuten imorgon och kollar upp det

och hoppas att han får hjälp och mår bättre snart.



Kramar



2009-03-22 @ 22:45:36
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0