Billigt

Sitter och läser mina mail som jag ha fått utav en massa kineser,och det är pga av att jag skall förhoppning starta eget när jag får ork!
Men blir så förbluffad av att om man tex tar underkläder så kan man köpa i från Kina sjuk billigt och sen går man in på vissa sidor (kan inte nämna namn) och tittar på samma bilder som mina säljare i Kina har och då tar nätbutiken ett pris så man nästan tappar andan!!!

Tex En korsett i siden jätte fin kostar ca 50kr i Kina och här på nätet så tar dom 750kr för lika dan????
Visst skall man som ägare till en nätbutik tjäna så mycket som möjligt men inte skulle jag kunna lägga på så sjukt många procent!!!

Hittar också hundbäddar som man betaler 500kr ca här och där tar dom ca 40kr för lika dan!!!

Jaja bara en tanke ganska ovesänligt att ta upp men!!!!

Satin Boning Corset - 10 % Off - AM2322

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0