Discjocky"

Jag ,Angelica och Thomas var på våran lokala pub och åt middag! Jag har pratat om att jobba på en pub på Fredagar och Lördagar, men det är hur många år sedan som jag hade den längtan!
Och när jag berättade det för Angelica så tyckte hon att varför inte passa på att bli discjocky här nere! Sen funderade hon och efter ett tag och började sen skratta!!

Jaha vad va det för roligt?
Men vad skulle alla ungdommar säga om du skulle spela skivor här? Du skulle ju typ bara spela tex Bananerna!!!!
Ha den var bra Angelica tänk ungdommar 18-25 lyssna på mojje?????




Vad säger ni?skulle jag bli anställd eller?




Kommentarer
Postat av: Synne.

Ledsen för att säga det, men där hade du inte fått jobb hehe...



Så ilsk Athena såg ut...

Inte reta henne mera nej...

Fick hon benet tillbaka.

Kram

Synne.

2009-03-06 @ 23:07:26
URL: http://nabolandet.blogspot.comt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0