Helgen

Helgen har förflutit fort,Lördagen var det mest städning för mig,Thomas har målat vardagsrummets tak så det var en hel del att göra!
Sen så kom min allra bästa vän Sussie och hennes dotter för att titta på melodifestivalen.det är lika mysigt att träffa dom synd bara att man inte gör det oftare!

Söndagen har jag mer eller mindre legat i sängen, vaknade med värk som jag har varit utan i 2dagar.Men tyvärr så vet jag att kommer i skov men är så tråkigt att det inte gick flera dagar med mindre värk!!!

Vad tyckte ni om Melodifestivalen? Jag blev förvånad att  Carolin med Snälla,Snälla,Snälla kom vidare för jag gillade inte den! Det här året som det verkligen var många bra låtar!!
Sverige kommer skämma ut sig i fall dom sänder henne!

Norges låt som kom vidare tycker jag var bra! Hejar ju på dom också för jag är ju halv Norska! HejaHeja!



Kommentarer
Postat av: Synne.

Alexander Rybak är bäst. Utan tvekan. Det är en kanonlåt som jag föll för första gången jag hörde den.



Hon Caroline gillar jag inte. Ialla fall inte låten snälla, snälla, snälla.... Den värsta låt jag hört.

Hoppades på BWO.

Men är eran MGP klar? Eller är finalen kvar? Hänger inte med riktigt.

Hoppas värken gått över nu. Sitter här med ont i nacken och huvudvärk fortfarande. Ska det aldrig gå över...

Ha nu en fin dag.

Kram Synne.

2009-03-09 @ 12:08:59
URL: http://nabolandet.blogspot.comt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0