Project Runway

Vad kul jag visste inte att ett av mina älsklingsprogram hade startat med en ny omgång!
Supermodellen Heidi Klum är värdinna för serien där duktiga och framgångshungriga unga designers får chansen att visa upp sina talanger i New Yorks modevärld, och i modemagasinet ELLE. Men för att komma så långt måste de först bevisa att de har vad som krävs för att bli framtidens toppdesigner, i en rad utmaningar.
Jag földe med förra gången och tycker om att titta på allt fint som dom syr!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Tack för din fina och goa kommentar hos mig.

Jag har inte sett programmet du berättar om här, men blir fascinerad av hur duktiga många är att kunna sy och skapa så fina kläder.

Ha en bra fortsatt dag.

Kram

2009-03-10 @ 13:02:05
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0