Rum

Det var någon (kommer inte ihåg vem) som undrade hur det såg ut i mitt hem?
Jag fotade en del av rummen men inte alla rummen för det är alldeles för stökigt! Om man tänker hur jag var för några år sedan så är det en himmla skillnad! Då mådde jag jätte dåligt när det blev stökigt och kunde städa i flera timmar per/dag!

Nu har jag faktiskt bestämt  mig att dra ner jätte mycket  på städningen och försöker intala mig att det inte gör så mycket med lite skit i hörnen !


Vardagsrummet



Vardagsrummet



Också vardagsrum



Hm ännu mera



Öppna spisen



Köket



Mera kök!

Jaha det här är det som kommer idag,skall fota dom andra rummen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilket härligt hem du har! Och det är rätt isntällning, bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete ;-)



Kram

2009-03-23 @ 18:28:55
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0