Tvätt

Jag började denna morgon med ett lass tvätt in i tvättmaskinen och en ren in i torktummlaren! Bra start på en Fredags morgon!
Sen har jag gått min långa promenad med hundarna och tyvärr halkat i backarna där isen ligger kvar,Amanda var ledig och tog dogsen in i duchen så att jag slapp! Skönt!


Tvättmaskin Titan

Vilken smart tvättmaskin?

Tvättmaskinen Titan har en unik löstagbar tvättkorg och -trumma i plast som kommer att förändra din syn på tvätt för alltid. Maskinen är enklare att fylla och tömma genom den stora luckan och den flexibla tvättkorgen. Sortera tvätt i olika korgar efter färger och/eller tvättemperatur.

Med Titan tvättmaskin har mannen inga ursäkter - tvätten är redan sorterad. Titan har många nya innovativa egenskaper, och när du öppnar den stora luckan förstår du genast dess användarvänlighet. Luckan öppnar stort och ger enkel tillgång till den löstagbara tvättkorgen


Nu skall jag gå och bädda sängarna och samtidigt titta på Våra bästa år! Brukar damsuga i pausen och damma när programmet kommer tillbaka efter pausen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0